三叠纪

饱食终日

Be Somebody

让我存个超合适的

Be Somebody 

  • 专辑:The End Is Where We Begin

  • 歌手:Thousand Foot Krutch

  • 来源:每日歌曲推荐

I'm just the boy inside the man

鲜有人知

not exactly who you think I am

我是一个空有成熟躯体的小男孩

trying to trace my steps back here again

我妄想回溯时光的长流

so many times

许多次

I'm just the speck inside your hand

我曾经是你印象中的一粒浮尘

You came and made who I am

而你却教导我生活的法则

I remember where it all began

而今我们一起开始的那天铭记在我脑海里

so clearly

记忆历历在目

I feel a million miles away

即使远隔万水千山

still you connect me in your way

你永远和我保持联系

and you created me

我总说你创造了我

something I would of never seen

让我体会到新生的快乐

When I could only see the floor

当命运锁住了我的那扇大门

you made my window a door

是你打开了另一扇窗

so when they say they don't believe

所以每当有人投来怀疑的目光

I hope they see you in me

我希望他们能看到我们一起走过这么多

After all the lights go down

所有的灯都拒绝给我们照路

I'm just the words, you are the sound

那就让我们的声音一起穿透到天边

A strange type of chemistry

一定是有一种魔力

You become a part of me

让你俨然成为我的一部分

and when I sit alone at night

当我独坐寒夜

your thoughts run through me like a fire

你的思想却仿佛那唯一的火光温暖着我

your the only one who knows

只有你知道

who I really am

真正的我是谁

We all wanna be somebody

我们都渴望寻找

We just need a taste of who we are

找到我们的名字

We all wanna be somebody

我们都渴望踏上那条大路

We're willing to go but not that far

我们准备好了 不过不是那么远

We're all see through just like glass

透过眼前的浮云 我们都看见了

and we can shadder just as fast

我们只要尽快把它扯碎

that light's been burned out for awhile

所有的灯都拒绝给我们照路

I still see it every time I pass

但我都看见了

It was lost in the corners of my mind

它就在我灵魂里最冷的地方

But I had a box of reasons why

装满怀疑的箱子后面

I never doubted it was there

我明白它一直在那

It just took a little time to find

只是要花时间好好找找

and

甚至在那时...

I feel a million miles away

即使远隔万水千山

still you connect me in your way

你永远和我保持联系

and you created me

我总说你创造了我

something I would of never seen

让我体会到新生的快乐

When I could only see the floor

命运锁住了我的那扇大门

you made my window a door

是你打开了另一扇窗

so when they say they don't believe

所以每当有人投来怀疑的目光

I hope that they see you and me

我希望他们能看到我们一起走过这么多

After all the lights go down

所有的灯都拒绝给我们照路

I'm just the words, you are the sound

那就让我们的声音一起穿透到天边

A strange type of chemistry

一定是有一种魔力

You become a part of me

让你俨然成为我的一部分

and when I sit alone at night

当我独坐寒夜

your thoughts run through me like a fire

你的思想却仿佛那唯一的火光温暖着我

your the only one who knows

只有你知道

who I really am

真正的我是谁

We all wanna be somebody

我们都渴望寻找

We just need a taste of who we are

找到我们的名字

We all wanna be somebody

我们都渴望踏上那条大路

We're willing to go but not that far

我们准备好了 不过不是那么远

We all wanna be somebody

我们都渴望寻找

We just need a taste of who we are

找到我们的名字

We all wanna be somebody

我们都渴望踏上那条大路

We're willing to go but not that far

我们准备好了 不过不是那么远

I'm just the boy inside the man

鲜有人知

not exactly who you think I am

我是一个空有成熟躯体的小男孩

trying to trace my steps back here again

我妄想回溯时光的长流

so many times

许多次

When I could only see the floor

命运锁住了我的那扇大门

you made my window a door

是你打开了另一扇窗

so when they say they don't believe

所以每当有人投来怀疑的目光

I hope that they see you and me

我希望他们能看到我们一起走过这么多


标签: 嘉瑞
上一篇 下一篇
评论(1)
热度(19)
©三叠纪 | Powered by LOFTER